روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20572
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 24 مرداد 1400 - 17:57 | | ارسال توسط :

ورزشکاران کیش ۴۶ مدال در مسابقه آزاد قهرمانی تکواندو کسب کردند

تیم تکواندو جزیره کیش با ۲۵ ورزشکار موفق به کسب ۴۶ عنوان قهرمانی از مسابقه مجازی هانمادانگ ، کیورگی و پومسه استان مازندران شد.
ورزشکاران کیش ۴۶ مدال در مسابقه آزاد  قهرمانی تکواندو کسب کردند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، دومین دوره مسابقه آزاد قهرمانی هان مادانگ، کیورگی ، پومسه  استان مازندران در بخش آقایان  با حضور ۷۲ شرکت کننده انفرادی و پنج تیم از استان مازندران، جزیره کیش، تهران،  البرز و قزوین به صورت مجازی به میزبانی هیات تکواندو شهرستان نکا برگزار شد .
 تیم کیش به مربیگری سلمان پور شیوایی با ۲۵ ورزشکار در این مسابقات حضور داشت که ورزشکاران آن موفق به کسب ۴۶ مدال طلا، نقره و برنز شد.
کوچکترین شرکت کننده این دوره  شاهان رنجکش سه و نیم ساله تکواندو کار کیش بود که موفق به دریافت لوح سپاس شد.
کیش دارای  ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.