روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47166
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 16 دی 1402 - 18:40 | | ارسال توسط :

ورود دو دستگاه VAR به کشور

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از ورود دو دستگاه VAR به کشور خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات موجود به جای پول نقد کالای مورد نیاز خود را وارد می‌کنیم.
ورود دو دستگاه VAR به کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مهدی تاج پس از پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتبال ایران در یک دیدار دوستانه برابر بورکینافاسو با تاکید بر اینکه از وضع داوری موجود در فوتبال کشور نه ما، نه مردم و نه رسانه ها راضی نیستند، از ورود دو سیستم کمک داور ویدئویی به کشور خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات مربوط به تحریم به جای پول‌هایی که طلب داریم کالا وارد می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی هم گفت: تیم ملی مرحله مقدماتی را پشت سر خواهد گذاشت، اما در مرحله حذفی باید با احتیاط بیشتری کار کنیم و قدر موقعیت ها را بیشتر بدانیم و به طور کلی وضعیت تیم ملی خیلی خوب است و شرایط مطلوبی در اردو برقرار است.

مهدی تاج با بیان اینکه همه پشتیبانی‌های لازم از تیم‌های ملی فوتبال انجام شده است گفت: وزارت ورزش کمک خود را به تیم ملی ارائه کرده است.

وی افزود: توقع فدراسیون فوتبال از وزارت ورزش و دولت بیشتر است، اگرچه ما مشکلاتی داریم که باید همه کمک کنند تا این شرایط بهتر شود.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، روز گذشته در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف تیم ملی بورکینافاسو رفت و در پایان با گلهای مهدی طارمی و امید ابراهیمی ۲ بر یک به پیروزی رسید.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.