روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 38454
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 26 بهمن 1401 - 15:04 | | ارسال توسط :

وزیر آموزش و پرورش: مشکلی برای بازگشایی مدارس قم نیست

وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان در قم با بیان اینکه شایعات مردم و دانش آموزان را دچار ترس کرده است، گفت: مشکلی برای بازگشایی مدارس نیست. دیروز در تعدادی از مدارس بویی احساس شده و تعدادی دانش آموز به بیمارستان رفتند.
وزیر آموزش و پرورش: مشکلی برای بازگشایی مدارس قم نیست

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،یوسف نوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمه خبرنگاران درباره مسمومیت برخی دانش آموزان قم توضیح داد: بررسی‌های ما در چند منطقه قم و جلساتی که با استاندار داشتیم نشان داد که مدارس تحت تأثیر شایعات باز نشدند. البته دیروز استاندار قم گفت مدارس باز شدند و این دلیل خوبی بود که بگوییم که بخش اعظمی از مشکلات قم ناشی از شایعات بوده که مردم و دانش آموزان را دچار ترس کرده است.

وی ادامه داد: مشکلی برای بازگشایی مدارس نیست. دیروز در تعدادی از مدارس بویی احساس شده و تعدادی دانش آموز به بیمارستان رفتند. تعدادی از این دانش آموزان هم بیماری زمینه‌ای دارند و مورد رسیدگی قرار می‌گیرند بعد شایعاتی مطرح می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این موضوع بیشتر متاثر از شایعات است، از رسانه ها خواست تا کمک کنند اثر منفی آن از بین برود و دانش آموزان به مدرسه روند و تحصیل کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.