روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 38020
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1401 - 15:56 | | ارسال توسط :

وزیر کشور: بیش از ۲۰ هزار چادر برای زلزله زدگان خوی برپا شد

وزیر کشور با ارایه آماری از امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی در آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲۰ هزار چادر برای اسکان زلزله زدگان توزیع و ۴۵ کمپ اسکان برای ساماندهی آنان ایجاد شده است.
وزیر کشور: بیش از ۲۰ هزار چادر برای زلزله زدگان خوی برپا شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از همان ساعت اولیه اقدامات لازم برای زلزله زدگان خوی آغاز شد تقریبا بیشتر از ٢٠ هزار چادر و بیش از ۴۵ کمپ ایجاد شد.

وی با بیان اینکه وسایل گرمایشی برقی و نفتی بین زلزله زدگان توزیع شده است، اظهار داشت: گروه های مختلف برای خدمت رسانی به مردم به منطقه اعزام شدند و حجم زیادی از کمک رسانی در این حادثه شکل گرفت.

وزیر کشور تصریح کرد: حجم کمک‌رسانی‌های فراوانی انجام شده است و بنیاد مسکن، هلال احمر، سپاه، ارتش، فراجا، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی با محوریت استاندار وارد صحنه شدند.

وحیدی با بیان اینکه همه مسوولان در منطقه بودند و کمک رسانی با شدت ادامه دارد، افزود: با توجه به تکرار وقوع زلزله در منطقه تعدادی از مردم نگران بودند که به خانه های خودشان برگردند و قرار شد به آنها هم کمک‌رسانی شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.