روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 46233
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 آذر 1402 - 12:17 | | ارسال توسط :
در حاشیه جلسه هیات دولت؛

وزیر کشور: مهندسی انتخابات را به هیچ وجه قبول نداریم

وزیر کشور با اشاره به اتهام دخالت سیاسی دولت در بررسی صلاحیت‌ها گفت: مهندسی انتخابات را به هیچ وجه قبول نداریم؛ ردصلاحیت نماینده‌های مخالف دولت صحت ندارد.
وزیر کشور: مهندسی انتخابات را به هیچ وجه قبول نداریم

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: حادثه تیراندازی روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه امنیتی نبوده و بر اساس انگیزه و مسائل خود تیراندازی کرده که با وی برخورد شده است.

براساس اعلام مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور، ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه (روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) فردی با هویت معلوم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور، با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی (چهار تیر) مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی کرد که بلافاصله توسط ماموران انتظامی خلع سلاح و دستگیر شد.

همچنین در توضیحات این مرکز بیان شده است: در این تیراندازی به هیچ کسی آسیبی نرسیده است؛ حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است.

قرارداد خرید واگن مترو از چین ۲ هزار دستگاه است

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: قرارداد خرید واگن مترو از چین ۲ هزار دستگاه است که تا کنون فاینانس خرید ۶۳۰ دستگاه آن عملیاتی شده است.

وحیدی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اتهام دخالت سیاسی دولت در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مهندسی انتخابات را به هیچ وجه قبول نداریم؛ رد صلاحیت نماینده‌های مخالف دولت صحت ندارد و ۶۰ تا ۷۰ درصد نماینده‌های رد صلاحیت شده، ارتباط خوبی با دولت دارند.

وزیر کشور تصریح کرد: تنها از مراجع ۵ گانه گزارش‌هایی داشته‌ایم که آن هم در مراحل بعدی می‌توانند [برای اعتراض] مدارک خود را ارائه دهند. 

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.