روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 15373
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 26 اسفند 1399 - 16:45 | | ارسال توسط :
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

وضعیت بندرعباس از لحاظ کرونایی قرمز است

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه نگرانی از بابت شیوع کرونای انگلیسی دراستان وجود دارد گفت: وضعیت بندرعباس از لحاظ کرونا قرمز است.
وضعیت بندرعباس از لحاظ کرونایی قرمز است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،دکتر حسین فرشیدی دوشنبه شب در تشریح وضعیت این بیماری در هرمزگان افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت در بندرعباس برای مسوولان و همه مردم که دراین استان زندگی می کنند یک هشداری جدی است که باید بیشتر رعایت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تست ۵۰تا ۶۰درصد افراد مثبت نشان می دهد در آزمایش های ویروس جهش یافته انگلیسی نیز مثبت می شود ، درهمین زمینه روز دوشنبه ۲۷بیماری مبتلا به کرونای انگلیسی شناسایی شد که شمار بیماران به ۱۱۴نفر رسید.

وی یاد آور شد: هم اکنون ۲۵ بیمار کرونای انگلیسی در بندرعباس، ۱۹نفر قشم، ۱۲نفر بندر خمیر، ۹ نفر پارسیان، میناب و بندرلنگه هریک ۸ نفر ، حاجی آباد ۴نفر وبستک رودان هم یک نفر گرفتار هستندو ظرف ۲۴ساعت گذشته هم با فوت یک زن ۵۳، شمار فوتی ها به یک هزارو ۳۹نفر در هرمزگان رسید.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.