روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23615
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 24 آبان 1400 - 10:13 | | ارسال توسط :

وقفه کوتاه در عملیات بندری سوغات زلزله دیروز

در پی زلزله روز گذشته در هرمزگان، مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که خسارتی به زیرساخت‌ها و تجهیزات بندری وارد نشده است و تنها وقفه کوتاه مدتی در عملیات بندری به وجود آمد.
وقفه کوتاه در عملیات بندری سوغات زلزله دیروز

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، بعد از ظهر دیروز دو زلزله با بزرگای بیشتر از ۶ ریشتر در هرمزگان به ثبت رسید که اولین زمین‌لرزه در ساعت ۱۵:۳۷ دیروز (یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه) و دومی یک دقیقه بعد از آن رخ داد. تا اینجا بر اساس آمارها و گزارش‌های رسمی منتشر شده گرچه خساراتی به ابنیه و ساختمان‌ها در این استان وارد شده اما آسیب جدی تا کنون گزارش نشده است و تا کنون ۱۱ نفر مصدوم به اورژانس مراجعه کرده‌اند.

روانبخش بهزادیان –مدیر کل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی- در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این زلزله به زیرساخت‌های بندری آسیب و خسارتی وارد کرده است یا خیر؟ اظهار کرد: تا کنون گزارشی درباره خسارت و آسیب در حوزه بندری استان هرمزگان نداشته‌ایم و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی درباره روند اجرای عملیات بندری در هرمزگان در روز گذشته اینگونه توضیح داد که در هنگام زلزله توقف کوتاهی در انجام عملیات بندری و تخلیه و بارگیری داشتیم اما این وقفه به سرعت به پایان رسید و دوباره عملیات بندری از سر گرفته شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.