روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 45752
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 آبان 1402 - 13:03 | | ارسال توسط :
در سفر معاون اول رییس جمهور به چین انجام شد؛

پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در چین افتتاح شد

پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون اول رئیس جمهور در ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین افتتاح شد.
پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در چین افتتاح شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محمد مخبر در سفر به چین و پس از سخنرانی به عنوان پنجمین مقام عالی حاضر در نمایشگاه بین المللی واردات چین، پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران را در این نمایشگاه افتتاح کرد.

معاون اول رئیس جمهور سپس از غرفه های شرکت های ایرانی در پایون جمهوری اسلامی در ششمین‌ نمایشگاه بین المللی واردات چین بازدید کرد.

در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین بعضی از شرکت‌های بزرگ ایران حضور دارند و بخشی از توانمندی‌های خود و ظرفیت‌های ایران را ارائه کرده اند.

نمایشگاه بین‌المللی واردات چین CIIE نمایشگاهی تجاری است که از سال ۲۰۱۸ هر ساله در شانگهای چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه اولین اکسپو در سطح ملی با موضوع واردات در جهان است.

این نمایشگاه به میزبانی مشترک وزارت بازرگانی چین و دولت محلی شانگهای برگزار می‌شود. شرکای این نمایشگاه شامل سازمان تجارت جهانی، کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل و سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد هستند.

هدف از نمایشگاه واردات، معرفی بازار داخلی چین به شرکت‌های خارجی و تقویت مصرف داخلی است. نمایشگاه بین‌المللی واردات چین، بستری برای همکاری کشورهای فقیر و غنی و همچنین اقتصادهای کوچک و بزرگ در قالب همکاری برد برد فراهم کرده است.

همچنین امکان گفت وگوی شرکت‌ها و کارشناسان را از نزدیک فراهم می‌سازد تا شرکای تجاری خود را پیدا کنند.

اولین دوره این نمایشگاه در سال ۲۰۱۸ شخصاً توسط شی جینپینگ افتتاح شد.

پنجمین دوره این نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۲۸۰۰ غرفه و ۱۰۰ کشور جهان برگزار شد و گردش مالی روزهای نمایشگاه در سال گذشته ۷۳.۶ میلیارد دلار بوده است.

امسال نیز ششمین دوره‌ نمایشگاه بین‌المللی واردات چین (CIIE 2023) از ۱۴ تا ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در شهر شانگهای دایر است. این نمایشگاه از چهار بخش شامل پاویون‌های ملی، پاویون‌های تجاری، بخش‌های اقتصاد بین‌الملل و فعالیت‌های مرتبط با تبادل فرهنگی تشکیل شده است.

مهمانانی از ۱۴۵ کشور، منطقه و سازمان بین‌المللی در این رویداد شرکت خواهند کرد. بیش از ۳۴۰۰ غرفه دار و ۳۹۴ هزار بازدید کننده حرفه‌ای برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که نشان دهنده بازگشت کامل به سطح پیش از وقوع کروناست.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.