روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 2064
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1399 - 19:02 | | ارسال توسط :
نماینده بانک مرکزی در کیش

پرداخت تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا درکیش

نماینده بانک مرکزی در کیش از ارائه تسهیلات بانکی به مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا خبرداد.

نماینده بانک مرکزی در کیش از ارائه تسهیلات بانکی به مشاغل و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا خبرداد.به گزارش روزنامه اخبار کیش از صداوسیما، سرداری باف گفت: با امضاء تفاهم نامه با جامعه بازاریان  تمامی کسبه در کیش می‌توانند از تسهیلات بانکی تا سقف یک میلیاردو دویست میلیون ریال بهره مند شوند.
وی افزود: علاوه بر این تفاهم نامه تفاهم نامه دیگری نیز با تاکسیرانی و آژانس‌های حمل و نقل کیش در راستای اعطای تسهیلات به امضاء رسیده که بر اساس آن رانندگان پس از اخذ معرفی نامه از محل فعالیت خود می‌توانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.
نماینده بانک مرکزی افزود: علاوه بر این تسهیلات ، تسهیلات اقساطی سه ساله تا سقف پانصد میلیون ریال برای برای عموم کیشوندان در نظر گفته شده است .
وی در خصوص وام های قرض الحسنه گفت: اقساط وام های قرض الحسنه در سه ماه اسفند ،فروردین  و اردیبهشت از حساب های مشتریان برداشت نشده مگر آنکه خود مشتریان اقدام به پرداخت اقساط خود کرده باشند.
سرداری باف در خصوص تنفس زمان بازپرداخت دیگر وام ها نیز توضیح داد و گفت: چنانچه شغل گیرنده وام جزء ۱۳ رسته شغلی اعلام شده از سوی شورای پول و اعتبار باشد ،فرد وام گیرنده می تواند با مراجعه به بانک درخواست بررسی داده و از ۳ ماه تنفس بازپرداخت اقساط وام بهره مند شود.
وی همچنین ازکاهش قوانین سخت گیرانه در خصوص چک های برگشتی خبر دادو گفت :بر اساس مصوبه شورای عالی پول و اعتبار ،دارندگان چک های برگشتی در سه ماه اسفند ، فروردین و اردیبهشت از محرومیت های ناشی از چک برگشتی معاف هستند.
نماینده بانک مرکزی در کیش با اشاره به اینکه  دستورالعمل های دریافت وام برای متقاضیان در ایام شیوع ویروس کرونا تسهیل شده است از ارائه تسهیلات ویژه پانصد میلیون ریالی به کادر درمان جزیره کیش خبرداد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : صداوسیما
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.