روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 36899
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 06 دی 1401 - 10:43 | | ارسال توسط :
وزیر ارتباطات در دیدار با نمایندگان مجلس:

پروژه توسعه ارتباطات روستاها سرعت می‌گیرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تعدادی از نمایندگان مردم بر تسریع در انجام پروژه توسعه ارتباطات روستاها تاکید کرد و پیگیری نمایندگان مردم را برای خود فرصت مغتنمی دانست.
پروژه توسعه ارتباطات روستاها سرعت می‌گیرد

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،در ادامه دیدارهای دوره‌ای عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با نمایندگان مردم، با حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب، حسین حاتمی نماینده مردم خداآفرین، کلیبر، هوراند و اهر و هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، شهرفیروزه و زبرجان دیدار کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدارها با اشاره به ادامه پروژه توسعه ارتباطات در روستاها و تلاش وزارت ارتباطات برای تسریع در اجرای آن، تاکید کرد: حتی با عدم پیگیری نمایندگان مردم ما وظیفه خود می دانیم که مشکل ارتباطی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را حل کنیم.

زارع پور تصریح کرد: دیدار و پیگیری مطالبات مردم از طرف نمایندگان برای ما فرصت مغتنمی است.

وی درباره حضور فقط یک اپراتور در روستاها نیز افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هر منطقه و روستا فقط یک اپراتور حضور پیدا می کند و به دلیل رومینگ رایگانی که بین اپراتورها در این نقاط وجود دارد، مردم این مناطق با هر سیمکارتی می توانند از سرویس ها و خدمات ارائه شده اپراتورها استفاده کنند و هیچ محدویت اپراتوری وجود ندارد.

زارع پور در این دیدارها برای پیگیری بهتر وضعیت ارتباطات در روستاها در حضور نمایندگان این مناطق با فرماندار شاهین دژ و دهیاران ۲ روستا از این شهرستان تماس گرفت.

همچنین دو روستا از شهرستان نیشابور، روستاهایی بودند که وزیر ارتباطات با دهیاران این روستاها در حضور نماینده آنان تماس گرفت و وضعیت پوشش اینترنت پرسرعت را در این روستاها جویا شد.

نمایندگان حاضر در این جلسات نیز مسائلی درباره فعالیت شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی، ارتباطات روستاهای صعب العبور، تقویت زیرساخت های ارتباطی در مناطق مرزی و توسعه ادارات پستی مطرح کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.