روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 36376
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 15 آذر 1401 - 18:47 | | ارسال توسط :
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی:

پیگیر ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مناطق آزاد هستیم

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی گفت: هم اکنون ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در این مناطق به عنوان یک اولویت در حال پیگیری است.
پیگیر ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در مناطق آزاد هستیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الله عبدالملکی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی جزیره کیش با اشاره به اینکه ساخت مسکن به عنوان یک اولویت برای مدیران عامل مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور اعلام شده است اظهار کرد: در این رابطه اختصاص زمین برای احداث واحدهای مسکونی حداقل انتفاع سازمان ها در نظر گرفته می شود.

وی افزود: باور داریم هرچقدر زمینه های ساخت و ساز در این مناطق فراهم شود برای ساکنان بهتر بوده و هم اکنون اکنون مدیران مناطق آزاد تجاری و صنعتی در حال پیگیری ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید هستند.

عبدالملکی با توجه به سرمایه گذاری های متعدد بخش گردشگری و حرفه تخصصی این منطقه در حال تکمیل شدن است اضافه کرد: هم اکنون این جزیره آمادگی کافی برای میزبانی از اردوی تیم های ملی فوتبال در رده های مختلف سنی را دارد و هیچ نیازی برای سفر به کشورهای برای این مقوله وجود ندارد.

وی یادآور شد تکمیل پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش نیز به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه گردشگری این جزیره در حال پیگیری است و انتظار می رود طی چند ماه آینده با بهره برداری از آن ظرفیت پذیرش مسافر در این جزیره به بیش از ۲ برابر مقدار کنونی برسد.

عبدالملکی افزود: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری برخی از مسایل و مشکلات مناطق آزاد را به صورت ملی پیگیری می کند که بازگشت و اصلاح معافیت ها و تخفیف های مالیاتی در این مناطق از جمله این مسائل است.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی اظهار کرد: رفع اشکلات موجود در قانون ارزش افزوده از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس در حال رفع است و همچنین تمام اعضای اقتصادی دولت نیز به اصلاح نظام مالیات ارزش افزوده تاکید دارند.

عبدالملکی در جریان هفتمین سفر به مناطق آزاد امروز در جزیره کیش حضور یافته و پس از غبار روبی مزار شهدای گمنام جزیره از پایانه جدید فرودگاه بین المللی، کارخانه کیش چوب، شرکت دانش بنیان همانند ساز بافت و زمین های فوتبال در حال احداث مجموعه المپیک و محله بومی نشین سفین قدیم بازدید کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.