روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 2646
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 20 خرداد 1399 - 11:04 | | ارسال توسط :
مقاله علمی

چاپ ۱۹۳ مقاله علمی در تنها فصلنامه دارای درجه علمی ـ پژوهشی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری در قشم

مدیر موسسه آموزش عالی قشم از چاپ 193 مقاله در تنها فصلنامه علمی- پژوهشی قشم به نام فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) خبر داد.
چاپ ۱۹۳ مقاله علمی در تنها فصلنامه دارای درجه علمی ـ پژوهشی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری در قشم

مدیر موسسه آموزش عالی قشم از چاپ ۱۹۳ مقاله در تنها فصلنامه علمی- پژوهشی قشم به نام فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از فرینا، منصور آزاد با اشاره به محتوای مقالات چاپ شده در این نشریه بیان داشت: تمامی مقالات با موضوع برنامه ریزی جغرافیا در رشته‌های مختلف برنامه ریزی اجتماعی، فرهنگی، توسعه شهری، آمایش شهری، آمایش روستایی، جمعیت‌شناسی و گردشگری قابلیت چاپ و نشر در این نشریه را دارد.
آزاد گفت: تنها فصلنامه علمی ـ پژوهشی قشم در سال ۱۳۸۹ راه اندازی گردید و به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار خوب داوری (۳۸ داور ملی) توانست در سال ۱۳۹۱ از وزارت علوم و وزارت ارشاد درجه علمی و پژوهشی دریافت دارد.
وی افزود: تاکنون۵۳۰ مقاله برای چاپ در این فصلنامه دریافت گردیده که از این تعداد ۲۰۳ مقاله پذیرش شده و ۱۹۳ مقاله به چاپ رسیده است.
مدیر موسسه آموزش عالی قشم ضمن معرفی پرتال دریافت مقالات برای چاپ در این فصلنامه افزود: آدرس سایت فصلنامه جغرافیا www.jgeoqeshm.ir می باشد که خوشبختانه با استقبال قابل ملاحظه تمامی دانشگاه های کشور مواجه شده و مقالات دانشجویان دکترا و اساتید بعد از تایید توسط داوران، در فصلنامه مذکور به چاپ می رسند.
آزاد تاکید کرد: این فصلنامه ظرفیت پذیرش ۲۰ تا ۲۵ مقاله در هر فصل را دارا می باشد و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را برای داوری و چاپ روی سایت مذکور  بارگذاری نمایند.
وی از اولویت بررسی، تایید و چاپ مقالات با محتوای توسعه قشم خبر داد و اضافه کرد:  امیدواریم این فصلنامه بتواند در راستای تولید علم و فعالیت های پژوهشی که به توسعه جزیره و کشور منجر می شود، نقش ارزنده ای ایفا کند.
مدیر موسسه آموزش عالی قشم همچنین با اشاره به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه عنوان داشت: دانشجویان این دانشگاه در رشته های مدیریت جهانگردی با دو گرایش بازاریابی جهانگردی و برنامه‌ریزی توسعه جهانگردی و همینطور جغرافیا با گرایش برنامه‌ریزی شهری (آمایش شهری) نیز می‌توانند از ظرفیت فصلنامه علمی ـ پژوهشی جغرافیا (برنامه‌ریزی منطقه‌ای) برای چاپ مقالات تخصصی استفاده کنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فرینا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.