روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 34182
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 09 شهریور 1401 - 13:12 | | ارسال توسط :

چشم انتظاری ساکنان کیش در هفته دولت

کیش هفته دولت را بدون افتتاح طرح پشت سر گذاشت.
چشم انتظاری ساکنان کیش در هفته دولت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، قرار بود چند طرح مختلف امروز چهارشنبه نهم شهریور، یک روز پس از پایان هفته دولت با فرمان رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شوند، اما این مراسم لغو شد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طرح‌های عمرانی فردا با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح می‌شوند، اما هنوز خبر قطعی و رسمی اعلام نشده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قرار بود دبیر شورایعالی مناطق آزاد پنج شنبه به جزیره کیش سفر کند و چند طرح را افتتاح کند که با پیگیری خبرگزاری صداوسیما مشخص شد، سفر سعید محمد لغو و به یکشنبه آینده ١٣ شهریور موکول شده است.

جزیره کیش که پس از روی کار آمدن سعید محمد در سوم مهر ۱۴۰۰ به عنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد، تاکنون دو سرپرست و یک مدیرعامل به خود دیده است، در حالی روزگار سپری می‌کند که با گرانی‌های افسارگسیخته در نرخ اجاره بها و خرید و فروش مسکن، نبود بلیت هواپیما و کاهش پرواز‌ها و همچنین فرسودگی سیستم حمل و نقل عمومی، کمبود آموزگار و فضای آموزشی، مشکلات درمانی و نبود درمانگاه تامین اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند.

هفته دولت در کیش و در سال‌های گذشته همراه با بهره برداری از طرح‌های متعدد عمرانی، ورزشی، گردشگری و تولیدی بود، اما امسال با وجود اعلام چند طرح از سوی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، همچنان خبر از تعویق زمان بهره برداری طرح‌های مختلف شنیده می‌شود.

رونمایی از تاسیسات جدید آب شیرین کن، کلنگ زنی اولین کارگو هوشمند، رونمایی از بازی‌های ساحلی، افتتاح مدول دوم فاضلاب شهری، افتتاح مرکز اکولوژیک کیش و امضای تفاهم نامه با بانک سپه مهمترین طرح‌های اعلامی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد است و قرار بود با دستور ویدئو کنفرانس رئیس جمهور امروز به بهره برداری برسند، اما به فردا موکول شده اند و البته هنوز هم قطعی نشده اند.

تاخیر در بهره برداری از طرح‌های هفته دولت در حالی رخ داده که پیش از آغاز هفته دولت، طرح گاز رسانی به نیروگاه‌های کیش با دستور ویدئو کنفرانسی وزیر نفت آغاز شد.

به هر حال تنها مراسم هفته دولت در کیش غبار روبی مزار شهدای گمنام در نخستین روز هفته دولت بود و انتظار می‌رفت نتیجه تلاش مسئولان کیش در زمینه‌های عمرانی، گردشگری، اقتصادی در هفته دولت به آگاهی مردم رسانده شود!

همچنان اهالی کیش چشم انتظار پایان هفته و افتتاح طرح‌های هفته دولت در این جزیره هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.