روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 26809
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 16 بهمن 1400 - 9:38 | | ارسال توسط :

کارآفرینان کیش مسوولیت اجتماعی خود را به سمت عرضه مسکن سوق دهند

مشاور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با حمایت سازمان و رویکرد مسوولیت اجتماعی نهادهای کارآفرینی کیش به بخشی از بازار عرضه مسکن کیش تبدیل شود.
کارآفرینان کیش مسوولیت اجتماعی خود را به سمت عرضه مسکن سوق دهند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، محمد ثاقب فرد روز شنبه در یک گفت و گوی خبری با اشاره به احداث شهرک های مسکونی در بندر آفتاب و چارک برای رفع مشکلات مسکن کیشوندان اظهار داشت: از دغدغه های جدی سازمان منطقه آزاد کیش حل مساله مسکن اقشار مختلف است و رفع این مساله از نظر اندازه ابعاد و عمق مورد بررسی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: سازمان منظقه آزاد کیش برای عبور از این چالش نگاه کوتاه مدت و صرفا مهندسی به موضوع مسکن ندارد و در بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که درروشهای عرضه مسکن بازنگری کنیم .

ثاقب فرد افزود: در کنار اقدامات اقتصادی برای مسکن چون ارائه وام‌های رهنی به دلیل تعهد به اجرای طرح جامع کیش، موضوع ساخت خانه های استیجاری مطرح شده که معاونت اقتصادی و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش روی آن کار شبانه روزی انجام می دهند.

وی اضافه کرد: در کنار آن به نتیجه رسیدیم از ظرفیت مناطق نزدیک به کیش هم استفاده کنیم که ساخت شهرک های مسکونی در منطقه چارک و آفتاب به عنوان دروازه های ورودی کیش در حال برنامه‌ریزی است تا با حمایت سازمان و رویکرد مسوولیت اجتماعی نهادهای کارآفرینی کیش به بخشی از بازار عرضه مسکن کیش تبدیل شود.

مشاور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: این موضوع علاوه بر حل مساله مسکن و آینده‌نگری برای آن باعث می‌شود که سازمان به تعهدات خود برای توسعه مناطق پیرامونی کیش عمل کند .

وی افزود: در این راه استفاده از ظرفیت‌های استان هرمزگان نیز در دستور کار بوده تا و این پروژه ها در چارک و آفتاب عملیاتی شود و در کنار آن اقشارهدف ، شناسایی می‌شوند تا بعدا بازار سفته‌بازی روی آن شکل نگیرد.

 ثاقب فرد یادآور شد: نگاه سازمان تهیه مسکن کارگری و کارمندی به تنهایی نیست، بلکه ظرفیت‌سازی بیشتربرای عرضه مسکن است و بدون شک مجتمع ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که زیست اجتماعی در آن در تراز یک شهروند و خانواده رعایت شود.

وی اضافه کرد:  سعی ما این است که با یک برنامه جامع و پس از هماهنگی با نهادهای مسئول همچنان قیمت زمین را طبق استاندارد پایین نگه داریم و با ارائه تراکم مازاد طرح ساخت را اقتصادی کنیم علاوه بر اینکه جذابیت این طرح تقویت سیستم ناوگان دریایی کیش هم است که بتواند به گونه‌ای سامان داده شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.