روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 42643
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, گردشگری تاریخ انتشار : 02 مرداد 1402 - 14:42 | | ارسال توسط :

کارگروه زیست شبانه در منطقه آزاد کیش تشکیل شد

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کارگروه زیست شبانه برای رونق بخشی به گردشگری این جزیره تشکیل شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «مهدی ادیبان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کیش در شب‌ها نیز زیبایی منحصر به فردی دارد که در همین راستا در تلاشیم تا با توجه به فصل گرما، برای رونق گردشگری این جزیره در شب‌ها نیز برنامه‌ ریزی لازم انجام شود.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا با بهره مندی از این کارگروه شرایطی را فراهم آوریم تا اماکن گردشگری شب‌ها ساعات بیشتری به ارائه خدمات بپردازند.

«ادیبان» که همچنین معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش را نیز بر عهده دارد، با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی تعطیلی اماکن فرهنگی در این جزیره گفت: خبر تعطیلی اماکن فرهنگی، فرهنگسراها و کتابخانه‌های عمومی در شیفت عصر صحت ندارد.

وی اظهار کرد: اماکن فرهنگی، فرهنگسراها و کتابخانه‌های عمومی جزیره کیش پس از ساعت ۱۴ بار دیگر می‌توانند از ساعت ۱۷ به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: برخی محدودیت‌های موجود با توجه به ابلاغ بخشنامه کشوری و اعلام شرکت آب و برق کیش مبنی بر صرفه جویی در مصرف برق ایام تابستان اعمال شده است.

وی همچنین در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر قطع پرداخت اضافی کاری کارکنان اماکن فرهنگی، بیان کرد: اضافه کار کارکنان کتابخانه‌های عمومی و فرهنگسراها کسر نشده بلکه در پرداخت حقوق ماه آینده آنان لحاظ خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.