روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 43867
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 07 شهریور 1402 - 16:57 | | ارسال توسط :

کرملین: کی‌یف فکر می‌کند غرب از تخریب هر چیز روسی حمایت می‌کند

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (سه‌شنبه) گفت، کی‌یف می‌خواهد باور کند که غرب از اوکراین در انهدام و تخریب «هر چیز روسی شامل کریمه» حمایت می‌کند اما خطرات درگیر کردن دیگران در این جنگ را درک نمی‌کند.
کرملین: کی‌یف فکر می‌کند غرب از تخریب هر چیز روسی حمایت می‌کند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،اظهارات دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پی گفته‌های میخائیلو پودولیاک، مشاور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین مطرح شد که گفته بود غرب از اوکراین در همه چیز از جمله حملات کی‌یف علیه کریمه حمایت می‌کند.

پسکوف ادامه داد: نمایندگان رژیم کی‌یف می‌خواهند به این باور داشته باشند و البته می‌خواهند هر کاری ممکن و غیرممکن انجام دهند تا کشورهای غربی را تا حد امکان به این درگیری وارد کنند.

وی افزود: ما درک می‌کنیم که کشورهای غربی از خطر این امر آگاه هستند و می‌دانند که هزینه‌های چنین مشارکتی اجتناب‌ناپذیر است. بنابراین، اکنون این تضاد دیدگاه‌ها وجود دارد، ما با دقت این موضوع را دنبال می‌کنیم.

پسکوف همچنین با اشاره به گزارش‌هایی گفت: ولادیمیر پوتین،‌ رئیس جمهوری روسیه هرگز درباره مساله تحریم در جریان گفت‌وگو با سران کشورهایی که آنها را وضع کرده‌اند، صحبتی نکرده است.

روزنامه بیلد پیشتر جزئیات گفت‌وگوی اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه را گزارش کرد که طی آن، دو طرف از عدم اشاره پوتین به تحریم‌ها در جریان گفت‌وگو با آنها ابراز تعجب کرده‌اند.

سخنگوی کرملین گفت: بگذارید خود فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها درباره این گزارش بحث کنند. من فقط می‌توانم تایید کنم که پوتین هرگز در تماس‌های خود با سران کشورهایی که این تحریم‌ها را اعمال کرده‌اند، موضوع تحریم‌ها را مطرح نکرده است.

پسکوف همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت: هیچ چیز وحشتناکی وجود ندارد که ماموریت لونا-۲۵ روسیه موفق نبوده است. روسیه باید اشتباهات را تجزیه و تحلیل کند و برنامه فضایی خود را ادامه دهد.

اوایل ماه جاری میلادی، ماژول فرود خودکار Luna-۲۵ روسیه به دلیل نقص فنی حین انتقال به مدار پیش از فرود سقوط کرد.

سخنگوی کرملین در ادامه صحبت‌هایش افزود: ما می‌دانیم که برای رسیدن به ستارگان باید از مسیرهای سخت و دشوار گذر کنیم، بنابراین جای نگرانی نیست. نکته اصلی ادامه برنامه فضایی روسیه است. می‌دانیم که اکتشاف فضای بیرونی، اجرای برنامه‌های فضایی پیچیده نمی‌تواند بدون شکست اتفاق بیفتد، این دلیلی برای ناامیدی نیست.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.