روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 7225
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 24 شهریور 1399 - 13:04 | | ارسال توسط :
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

کشف ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه در هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، از کشف ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در شهرستان رودان خبر داد.
کشف ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه در هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، از کشف ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از برنا، علی صالحی با اشاره به کشف ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر طی یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در شهرستان رودان گفت: در این عملیات که با هماهنگی مقام قضایی و توسط پلیس مواد مخدر استان هرمزگان با مشارکت مأموران انتظامی استان کرمان انجام شد، ۲ نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند.

وی در خصوص جزئیات این عملیات افزود: مأموران پلیس مواد مخدر هرمزگان با همکاری پلیس استان کرمان حین گشت زنی و کنترل محور “ماشنگی شهرستان رودان به سمت محور مازگرد شهرستان حاجی آباد” خودرو وانت متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان،خاطر نشان کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار نمودند که در نهایت پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که در نهایت پلیس توانست خودرو سوداگران مرگ را متوقف و دو نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.

صالحی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو وانت و کشف ۵۸۰ کیلوگرم تریاک و ۱۹۳ کیلو حشیش در جریان این عملیات، بیان داشت: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان، یک قبضه اسلحه جنگی و مقادیر قابل توجهی مهمات نیز کشف شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: به موازات اقدامات پیشگیرانه، مقابله بی امان با سوداگران مرگ ادامه خواهد یافت و مرتکبین قاچاق مواد مخدر با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : برنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.