روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31625
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 27 خرداد 1401 - 11:24 | | ارسال توسط :

کماندار معلول: تصور نمی‌کردم روزی در بازی‌های جهانی آمریکا تیر بزنم

کماندار معلول پس از دعوت به بازی‌های جهانی آمریکا از سوی فدراسیون جهانی گفت: تصور نمی‌کردم روزی در بازی‌های جهانی آمریکا حضور پیدا کنم و تیر بزنم.
کماندار معلول: تصور نمی‌کردم روزی در بازی‌های جهانی آمریکا تیر بزنم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،رمضان بیابانی، اظهار کرد: به دلیل بالا بودن سطح مسابقات بازی‌های جهانی آمریکا، تنها کماندارانی از سوی فدراسیون جهانی به این مسابقات دعوت می‌شوند که دارای رنکینگ بالایی هستند، اصلا تصور نمی‌کردم روزی بتوانم در چنین تورنمنتی حضور پیدا کنم و تیر بزنم. 

وی با بیان این که اولین کماندار معلولی است که در بازی‌های جهانی آمریکا شرکت می‌کند، گفت: تلاش خواهم کرد که از فرصت به دست آمده به نحو شایسته‌ای استفاده کنم و توانمندی خود را به عنوان یک کماندار معلول در دنیا نشان دهم.

بیابانی تصریح کرد: حضور در بازی‌های جهانی که بهترین‌های دنیا در آن شرکت می‌کنند آرزوی هر ورزشکاری است که به راحتی نصیب هر کمانداری نمی‌شود، بنابراین تلاش خواهم کرد که مانند پارالمپیک توکیو که به مدال نقره انفرادی دست پیدا کردم، در این رقابت‌ها نیز عملکرد موفقی داشته باشم و دست پر به کشور بازگردم.

این کماندار معلول در پایان همچنین در خصوص وضعیت اردوها و تمریناتش نیز گفت: از ابتدای سال تاکنون با حمایت فدراسیون تیروکمان از اردوهای منظم و خوبی برخوردار بودیم و شرایط راضی کننده است. با توجه به این که بازی‌های جهانی آمریکا و سپس کشورهای اسلامی را پیش رو داریم، ابتدا در حال آماده سازی خود برای بازی‌های جهانی آمریکا هستم که تیر ماه همراه گیسا بایبوردی در این تورنمنت شرکت خواهم کرد و سپس مرداد ماه برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی همراه تیم کامپوند به ترکیه خواهم رفت.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.