روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 41103
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 13 خرداد 1402 - 13:42 | | ارسال توسط :

کمیته مانع زدایی در کیش تشکیل می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کمیته مانع زدایی برای سرعت بخشیدن به روند احداث طرح‌های این جزیره تشکیل می‌شود.
کمیته مانع زدایی در کیش تشکیل می‌شود

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«رحیم سرهنگی» در بازدید از طرح‌های عمرانی جزیره کیش، در رابطه با این کمیته اظهار کرد: اعضای کمیته مانع زدایی متشکل از نماینده‌هایی از بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد و بخش خصوصی است که مشکلات پیش روی پروژه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند تا گامی موثر در راستای هموار ساختن مسیر فعالیت سرمایه گذاران برداشته شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت چهارچوب قانون برای امید آفرینی در سرمایه گذاران پر تلاش کیش، بیان کرد: تمامی تلاش خود را برای توسعه منطقه به کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری در کیش باید برای جذب سرمایه گذار بازگو شود.

وی با بیان اینکه باید با بهره مندی از طرفیت‌های قانونی باید مانع زیان دیدن سرمایه گذاران دلسوز کیش شد، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران بر اساس انعقاد قرارداد، وظایفی را بر عهده دارند که حرکت در راستای آن می‌تواند ضمن مرتفع شدن مشکلات، سرعت پیشرفت طرح‌ها را نیز افزایش دهد.

«سرهنگی» گام برداشتن در مسیر رونق اقتصادی و گردشگری را از رویکردهای اصلی سازمان منطقه آزاد کیش توصیف کرد.

وی بر مهلت ۶ ماهه برای اتمام برخی از طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: پروژه‌ای که مهلت اتمام ساخت از سازمان دریافت می‌کند، بر اساس توافق قطعی موظف به انجام تعهدات خود است و حاکمیت قانونی نیز ناظر بر این امر مهم خواهد بود.

سرهنگی بر لزوم اهمیت توسعه مراکز آموزشی و درمانگاهی بزرگ در کیش تاکید کرد و گفت: در ساخت پروژه ها باید مباحث فرهنگی، آموزشی نیز پیش بینی شود.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.