روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 37313
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 21 دی 1401 - 10:00 | | ارسال توسط :

کودکان سایبری، گام پلیس فتا برای حفاظت از نسل آینده در فضای مجازی است

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش گفت: کودکان سایبری مهمترین گام این پلیس برای حمایت و حفاظت از نسل آینده در فضای مجازی است.
کودکان سایبری، گام پلیس فتا برای حفاظت از نسل آینده در فضای مجازی است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محسن بابایی روز چهارشنبه با بیان اینکه پویش کودکان سایبری از ۲۴ تا ۲۹ دی ماه در جزیره کیش برگزار می شود اظهار کرد: ارتقا آگاهی های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودکان از اهداف این پویش است.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف این پویش پیشگیری از آسیب های ناشی از استفاده ناصحیح از فضای مجازی برای کودکان، افزایش سطح توجه جامعه و رسانه ها به موضوع کودکان سایبری و ارتقا سطح دانش و مهارت استفاده مناسب و موثر از فضای مجازی و راهکارهای اثربخش برای ایمن سازی فرزندان در این فضا است.

بابایی اضافه کرد: با توجه به اینکه عمده کودکان در جامعه کاربران اینترنت محسوب می‌شوند و فضای تحصیل، بازی و ارتباطی آنان به فضای مجازی منتقل شده است، پلیس فتا هم در کنار برنامه‌ها و حمایت همیشگی از کودکان این پویش را برگزار می‌کند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش یادآور شد: والدین می‌توانند علاوه بر استفاده از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از تولیدات پلیس فتا در فضای مجازی به نشانی cyberpolice.ir/cyberkids نیز بهره‌مند شوند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.