روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 22490
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 20 مهر 1400 - 10:17 | | ارسال توسط :

کیش؛ میزبان رویداد IFEEX ۲۰۲۱

نمایشگاه و همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با عنوان رویداد IFEEX ۲۰۲۱ در کیش برگزار می‌شود.
کیش؛ میزبان رویداد IFEEX ۲۰۲۱

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، این رویداد با هدف کمک به رشد اقتصاد ملی، توجه بیشتر به موضوع دیپلماسی اقتصادی، تقویت پیشران‌های اقتصادی کشور و با محوریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و مشارکت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، شرکت‌های فعال بخش دولتی و خصوصی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک‌های علم و فناوری و صاحبنظران اقتصادی سوم تا پنجم آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

تعادل بخشی در رابطه بخش انرژی با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تسهیل زمینه‌های صادرات انرژی و کالا‌های نهایی مرتبط با حوزه نفت و گاز، ایجاد ارزش افزوده و جذابیت‌های لازم برای کلیه ذی نفعان این صنعت بزرگ و راهبردی و همچنین افزایش مطلوب برای سرمایه گذاران خارجی را می‌توان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد نام برد.

این نمایشگاه به منظور لزوم و تطابق فعالیت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با اهداف کلان و بالادستی و تحقق رویکرد «اقتصاد دریامحور» مورد تایید مقام معظم رهبری و تقویت فعالیت‌های حوزه مهم انرژی، بازشناسی ظرفیت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، بومی سازی و رشد توان داخلی، ارائه توانمندی‌های بازار‌های مالی در تامین مالی برای اجرای طرح‌های جدید برگزار می‌شود.

افزایش کارآمدی و بهره وری و ایجاد ارزش افزوده در تولیدات حوزه انرژی، تقویت رویکرد صادرات محور، تسهیلگری در فعالیت‌های مرتبط با انرژی‌های تجدید پذیر و تجدید ناپذیر، توسعه مبتنی بر الزامات زیست محیطی و تقویت نقش و جایگاه شرکت‌های دانش بنیان از دیگر اهداف و برنامه‌های این رویداد است که به منظور ترسیم راهبرد‌های نو و فعالیت‌های آتی در این حوزه به آن توجه شده است.

نگاه جامع و کلان همراه با حضور تمامی ذینفعان این زیست بوم در سال «حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» ضرورت مهمی است که برگزارکنندگان رویداد به آن نظر داشته و دستیابی به دستاورد‌های قابل توجه در این عرصه راهبردی را انتظار دارند.

در این رویداد علاوه بر بخش نمایشگاهی، ده‌ها پنل، سخنرانی و نشست علمی و تخصصی نیز برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این رویداد تخصصی به نشانی ifeex.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۱۷۹۷۹۰-۰۲۱ مجری برگزاری این رویداد تماس بگیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.