روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46881
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 02 دی 1402 - 14:00 | | ارسال توسط :

کیش از مسابقه بزرگ بین المللی دو استقامت پیشکسوتان میزبانی می‌کند

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: این جزیره از مسابقه بزرگ بین المللی دو استقامت پیشکسوتان میزبانی می‌کند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«عزیزاله فرضی پور» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه مسابقه بین المللی دو استقامت به میزبانی کیش و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، اظهار کرد: ثبت نام برای این تورنمنت از امروز /دوم دی ماه/ آغاز شده و تا ۱۵ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی از ورزشکاران و علاقه مندان شرکت در این رویداد در سراسر ایران خواست تا جهت ثبت نام به نمایندگان انجمن دو میدانی در استان‌ها مراجعه کنند.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش بیان کرد: این مسابقه بین المللی در چهار رده سنی زیر ۳۵ سال، ۳۵ تا ۴۴ سال، ۴۵ تا ۵۴ سال و ۵۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ بین المللی دو استقامت پیشکسوتان در ۲ بخش آقایان و بانوان خبر داد و گفت: مسافت مسابقه آقایان هشت کیلومتر و بانوان نیز پنج کیلومتر خواهد بود.

سرانه فضای ورزشی در کیش ۱۶ برابر میزان متوسط کشوری است و این جزیره شرایط ویژه‌ای برای میزبانی از مسابقات جهانی و بین المللی دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.