روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 10181
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 03 آذر 1399 - 7:18 | | ارسال توسط :
براساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا؛

کیش در وضعیت زرد کرونایی

سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به ابلاغیه جدید ستاد ملی کرونا گفت: براساس شاخص‌های موجود جزیره کیش در وضعیت رنگ زرد از نظر تقسیم بندی مناطق قرار دارد.
کیش در وضعیت زرد کرونایی

سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به ابلاغیه جدید ستاد ملی کرونا گفت: براساس شاخص‌های موجود جزیره کیش در وضعیت رنگ زرد از نظر تقسیم بندی مناطق قرار دارد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، محمدرضا رضانیا با اشاره به ابلاغیه ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا در کشور اظهار کرد:  از روز پنجشنبه هفته گذشته شاخص‌های دسته بندی و رنگ بندی مناطق کشور تغییر کرد.

وی افزود: در خصوص این رنگ بندی ها تناقضاتی وجود داشت که باید حل می شد و بالاخره به این نتیجه رسیدیم که ما بر اساس دستورالعمل ابلاغی که در حقیقت اعلام می کند تا ۴ بیمار مثبت بستری در روز در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در دسته رنگ زرد قرار می گیرند و فقط گروه های شغلی ۴ محدود می شوند.

سخنگوی شورای سلامت بیان کرد: براین اساس تا ۶ نفر در صدهزار نفر مثبت بستری روزانه منطقه به عنوان منطقه نارنجی در نظر گرفته می‌شود و گروه های ۳ و ۴ شغلی محدود می شوند.

وی افزود: براساس این ابلاغیه تا ۱۰ نفر بستری مثبت روزانه به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت منطقه به عنوان قرمز شناسایی می شود و گروه‌های ۲، ۳ و ۴ شغلی و منع ترد ها به مرحله اجرا گذاشته می شود.

رضانیا گفت: با توجه به شاخص‌هایی که در جزیره کیش وجود دارد و بررسی آماری که انجام شد جزیره کیش با توجه به تحلیل‌های آماری جزء مناطق زرد محسوب می شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه اظهارنظر‌های بعضی از عزیزان در سطح استان‌ و در سطح کشور مبنی بر این بود که کیش قرمز یا نارنجی است، امروز هم در اپلیکیشن ماسک اگر مخاطبان به روز رسانی بکنند و نگاه ‌کنند رنگی که برای جزیره کیش در نظر گرفته شده است زرد است.

سخنگوی شورای سلامت کیش خاطر نشان کرد: بنابراین باید محدودیت ها را باید مجددا بازنگری می کردیم و در مصوبات شورای سلامت بازنگری انجام می شد که این بازنگری انجام شده است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.