روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 49628
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1403 - 14:38 | | ارسال توسط :

کیش سردمدار سرمایه گذاری در تفریحات دریایی کشور

معاون ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بیشترین سرمایه گذاری در توسعه گردشگری دریا محور و زیرساخت‌های ورزشی و تفریحات دریایی کشور در کیش انجام شده است.
کیش سردمدار سرمایه گذاری در تفریحات دریایی کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«عزیزاله فرضی پور» در نخستین جلسه کارگروه ورزش‌های دریایی و ساحلی شورای عالی صنایع دریایی کشور، با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر گردشگری و ورزشی دریایی در کیش، اظهار کرد: این جزیره تنها دارنده بخش مدیریت امور دریایی و تفریحات سالم در بخش ورزش است و علت آن نیز به وجود زیرساخت‌ها و فعالیت‌های گسترده دریایی بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: تهیه و تدوین اولین شیوه نامه کشور در زمینه واگذاری، کنترل و نظارت بر ارائه خدمات ورزش و تفریحات دریایی منطبق بر استانداردهای ملی و بین المللی از جمله اقداماتی است که جزیره کیش به آن عمل کرده است.

فرضی پور با بیان اینکه ثبت رکورد بیشترین آمار برگزاری و میزبانی از دوره‌های آموزشی غواصی کشور متعلق به کیش است، افزود: همچنین فعالیت‌های تفریحی کلوپ‌های دریایی، رکورد پائین ترین حوادث دریایی در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی میزبانی از رویدادهای مختلف ورزش‌های ساحلی و دریایی کشور را از جمله سوابق عملکردی جزیره زیبای کیش در ارتباط با فعالیت‌های دریامحور عنوان کرد و گفت: آماده‌ایم تا از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری ورزشی در کشور بهره مند شویم.

در این جلسه مقرر شد تا با برگزاری دومین جلسه این کارگروه به میزبانی جزیره کیش در خصوص برگزاری اولین المپیاد بین‌المللی ورزش‌های دریایی و ساحلی دانشجویان کشورهای اسلامی بحث و بررسی شود.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.