روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 36036
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 01 آذر 1401 - 18:34 | | ارسال توسط :

کیش میزبان اولین رویداد ایبال تک

دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اولین رویداد ایبال تک را هفتم تا نهم دی در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌کند.
کیش میزبان اولین رویداد ایبال تک

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اعلام کرد: رویداد ایبال تک سبک نوینی از رویداد‌های کارآفرینی است و تمرکز بر طرح‌های مبتکرانه و فناورانه تولیدی و صنعتی طراحی شده در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی نظام سلامت دارد.

این رویداد با هدف شناسایی و معرفی محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه‌های فناوری آموزشی، سلامت الکترونیک، دورا پزشکی، گردشگری سلامت و اقتصاد سلامت با تأکید بر هوش مصنوعی و هوشمند سازی در نظام سلامت از ۷ تا ۹ دی در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

رویداد ایبال تک در فرآیندی پویا با شناسایی و ارزیابی اولیه طرح‌های نوین کاربردی در حوزه هوشمندسازی نظام سلامت، آن‌ها را به چالش کشیده و با تجهیز و تکمیل طرح‌ها از بعد فنی، اقتصادی و کسب و کار، زمینه لازم برای تجاری سازی طرح‌های فناورانه را فراهم می‌کند.

شرکت‌ها یا مجموعه‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی در نظام سلامت و یا افراد با ایده، محصول یا خدماتی در حیطه‌های رویداد می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام در رویداد ایبال تک شرکت کنند.

شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌ها تا ۱۰ آذر فرصت دارند طرح‌های فناورانه و آثار خود را به نشانی event.vums.ac.ir/fa/eballtech ارسال کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.