روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 48944
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 22 اسفند 1402 - 11:00 | | ارسال توسط :

کیش میزبان مسابقات ملی «پرچم» شد

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی، عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان گفت: کیش از مسابقات ملی پرچم با حضور ۵۰۰ ورزشکار میزبانی می‌کند.
کیش میزبان مسابقات ملی «پرچم» شد

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«شهرام عظیمی» روز دوشنبه در بازدید از ظرفیت‌های ورزشی جزیره کیش ، اظهار کرد: این مسابقات ملی در بهار سال جدید و در سه رشته مینی فوتبال، پرتاب وزنه و کاراته به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی‌ ورزشکاران بومی جزیره کیش را یک ظرفیت کم نظیر در توسعه ورزش روستایی و بومی دانست و افزود: معتقدیم که در کنار توجه‌ به رشته‌های بین المللی نیاید از توسعه ورزش‌های بومی غافل شد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی، عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش‌ها و بازی‌ها ریشه در فرهنگ اقوام و باورهای ایرانیان دارد، لذا وزارت ورزش و جوانان با نگاهی بسیار مهم به این موضوع در تلاش است تا در راستای تقویت ورزش های روستایی، عشایری و بومی محلی با برگزاری انواع مسابقات آنها را زنده نگه دارد.

کیش میزبان مسابقات ملی «پرچم» شد

وی با اشاره به سرانه بالای ورزشی در کیش نسبت به متوسط کشوری، بیان کرد: در تلاشیم تا به واسطه کیش ورزش‌های بومی و محلی را در عرصه جهانی مطرح کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.