روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 21819
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 30 شهریور 1400 - 13:05 | | ارسال توسط :

کیش میزبان مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: به دنبال برنامه‌ریزی میزبانی مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه در آبان به میزبانی جزیره کیش هستیم.
کیش میزبان مسابقات والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سیدمحمد شروین اسبقیان، افزود: هادی رضایی سرپرستی کل مسابقات را برعهده دارد و به عنوان نماینده فدراسیون جهانی در این رویداد حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون افزود: بر اساس تصمیم فدراسیون، انجمن و نیز خود هادی رضایی مقرر شد در رویداد آسیا و اقیانوسیه از ظرفیت‌های موجود در این رشته استفاده کنیم و بعد از این رقابت‌ها در خصوص کادرفنی برای رویداد مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی چین تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی گفت: تیم ملی ما به دلیل حضور در اردو‌های متعدد به جهت آمادگی برای پارالمپیک کمی خسته است و نیاز به استراحت دارد.

شروین اسبقیان، افزود:  در رویداد آسیا و اقیانوسیه شاکله اصلی همان تیم ملی است که در پارالمپیک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و با توجه به اهمیت بحث پشتوانه‌سازی در صورت لزوم از ظرفیت‌های جدید نیز بهره خواهیم برد.

رئیس فدراسیون گفت: افتخارآفرینی‌ها و تلاش‌های هادی رضایی، مربیان و تیم ملی والیبال نشسته بر کسی پوشیده نیست و ما همواره از این تیم برای حفظ دفاع از عنوان قهرمانی جهان و پارالمپیک حمایت می‌کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.