روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 33200
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1401 - 15:20 | | ارسال توسط :

کیش میزبان ۱۵ نمایشگاه ملی و بین المللی است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: امسال با مشارکت بخش خصوصی و دولتی دراین جزیره برگزاری ۱۵ نمایشگاه ملی و بین المللی برنامه ریزی شده است.
کیش میزبان ۱۵ نمایشگاه ملی و بین المللی است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، علیرضا ابراهیم پور روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون ۲ نورد از این نمایشگاه ها برگزار شده و ۱۳ مورد دیگر نیز از شهریورماه تا اسفند ماه در این جزیره میزبانی می شود.
وی اضافه کرد: نمایشگاه ایر شو با مشارکت کشورهای مختلف از جمله ایران، روسیه و چین، بورس و بیمه، صنعت ساختمان، طلا و جواهر، فرصت های سرمایه گداری با گستره ملی و بین المللی از جمله رویدادهای برنامه ریزی شده در سال جاری است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش با اشاره به رویکرد توسعه‌ی کیش در این شرکت با محویت گردشگری گفت:  ایجاد دو شهرک شامل نمایشگاهی و سلامتی از برنامه های تدارک دیده شده است در این حوزه است.
وی افزود: شهرک نمایشگاهی جنب فرودگاه بین المللی کیش شامل زنجیره‌ای کامل از هتل، سالن‌های همایش، کارگاه ها و کنسرت ایجاد می شکد که با الگوگیری از کشورهای موفق در این زمینه در حال طراحی است.
ابراهیم پور اضافه کرد: شهرک سلامت نیز در جنوب جزیره و وسعتی بالغ بر ۹۰ هکتار شامل کلینیک‌های درمانی و مراکز اقامتی می‌شود که با توجه به طرح جامع باعث رونق و توسعه‌ی کیشی‌ مدرن خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.