روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48365
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 02 اسفند 1402 - 13:03 | | ارسال توسط :

یخنوردان کیش مدال‌های جهانی را درو کردند

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: یخ نوردان ملی پوش جزیره موفق به کسب مدال‌های طلا و برنز مسابقات یخ نوردی قهرمانی جهان "ادمونتون" کانادا شدند.
یخنوردان کیش مدال‌های جهانی را درو کردند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«عزیزاله فرضی پور» با اعلام این خبر اظهار کرد: «محمدرضا صفدریان» و «محسن بهشتی راد» در مسابقات یخ‌ نوردی قهرمانی جهان “ادمونتون” کانادا به ترتیب موفق به کسب مدال‌های طلا و برنز شدند.

وی ادامه داد: این ۲ یخ ‌نورد که به نمایندگی از جزیره کیش در این دور از مسابقات شرکت داشتند با غلبه بر حریفان خود در مرحله نیمه نهائی رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان صفدریان با پیروزی بر حریف خود به فینال این مسابقات راه یافت.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش افزود: صفدریان با غلبه بر حریف مغولستانی خود مدال طلا و محسن بهشتی راد نیز با پیروزی بر حریف خود مدال برنز این دوره از مسابقات یخ نوردی جهانی را کسب کردند.

مسابقات ۲۰۲۴ یخ‌ نوردی قهرمانی جهان به میزبانی “ادمونتون” کانادا و با حضور برترین‌های یخ‌ نوردی از کشورهای مختلف دنیا برگزار شد و یخ نوردان کیش به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.