روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45680
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 10 آبان 1402 - 16:48 | | ارسال توسط :
محسنی اژه‌ای در بدو ورود به کرمان:

یکی از اهداف سفر به کرمان، کمک به رونق تولید است

رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف سفرم به استان کرمان برای رونق تولید است تا در جهت رفع موانع کسب و کار و افزایش تولید بتوانیم کمکی داشته باشیم.
یکی از اهداف سفر به کرمان، کمک به رونق تولید است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح روز ۱۰ آبان ماه در بدو ورود به کرمان در فرودگاه بین‌المللی هاشمی رفسنجانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: کرمان یک استان پرظرفیت است و برای ارائه خدمت بهتر در حد امکان به این خطه سفر کرده‌ام.

او ادامه داد: استان کرمان در شرایط کنونی رتبه اول در صادرات غیرنفتی را دارد، همچنین این خطه دارای ظرفیت‌های خدادادی زیادی مثل معادن و کشاورزی است که می‌توان از آنها استفاده کرد و در این راستا قوه قضائیه می‌تواند در برخی امور مستقیما و بعضی امور با کمک دولت و مجلس خدمت رسانی کند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به پهناوری استان کرمان از لحاظ وسعت عنوان کرد: این استان نیازمند به خدمات بیشتر قضائی، ثبتی و پزشکی قانونی است و طبق گزارشات باید در هر سه زمینه اقدامات بزرگتری داشته باشیم لذا با مدیران عالی قوه قضائیه به همه شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم ضمن خدا قوت گویی به همکارانمان، مشکلات مردم در این راستا را بررسی نموده تا خدمت بهتری ارائه دهیم.

او با اشاره به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی اظهار کرد: یکی از اهداف سفرم به استان کرمان برای رونق تولید است تا در جهت رفع موانع کسب و کار و افزایش تولید بتوانیم کمکی داشته باشیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.