روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 31219
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 16 خرداد 1401 - 14:44 | | ارسال توسط :
رئیس کل دادگستری هرمزگان:

یک شناور حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس توقیف شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج فارس خبر داد.
یک شناور حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس توقیف شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی اظهار داشت: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران پایگاه دریابانی این جزیره پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش تقریبی هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، گفت: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا، شناور دخیل در امر قاچاق به نفع دولت ضبط خواهد شد.

این مقام قضائی همچنین یادآور شد: سوخت‌های کشف شده از این شناور طبق روال قانونی با دستور قضائی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی می‌شود و به چرخه توزیع قانونی بر می‌گردد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه پرونده شناور متخلف در سیر مراحل رسیدگی قضائی قرار دارد، تأکید کرد: دادگستری استان با همکاری ضابطین، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت را با قاطعیت ادامه می‌دهد و در راستای صیانت از منافع و سرمایه‌های ملت ایران لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.