روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12556
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 23 دی 1399 - 18:39 | | ارسال توسط :
داور چهارم شهرآورد تهران :

۱۶ سال به عشق جزیره کیش،‌ داوری کرده‌ام

داور چهارم شهرآورد ۹۴، از مسئولان سازمان منطقه آزاد و ورزش کیش خواست که توجه بیشتری به ورزشکاران و فعالان این حوزه نشان دهند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،حسن یوسفی در خصوص حضور خود در شهرآورد پایتخت گفت:در این سالها بازی های زیادی از استقلال و پرسپولیس قضاوت کرده‌ام؛ بازی پرسپولیس –تراکتور، استقلال و سپاهان و بازی های مهم دیگر ولی قضاوت این شهرآورد که یکی از بزرگ‌ترین شهرآوردهای جهان هم هست و هر دو تیم هواداران زیادی هم دارند،‌ تجربه متفاوتی است.

وی افزود: با توجه به حساسیت بالای این دیدار،‌ یک روز قبل از مسابقه،‌ به بنده اعلام شد که به عنوان کمک چهارم انتخاب شده‌ام. تنها نقطه ضعف این دیدار هم، عدم حضور تماشاگران بود؛ چرا که حضور آنها همواره شور و حال خاصی را در ورزشگاه به وجود می‌آورد. به خصوص برای این دیدار که از ساعت‌ها قبل در اطراف ورزشگاه حضور پپیدا می‌کردند و حتی از شب قبل بازی در آنجا می‌خوابیدند.

یوسفی با اشاره به پذیرش تیم داوری توسط بازیکنان استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هجمه خاصی علیه داوران صورت نگرفت و اعتراض‌ها هم در سطح معمول چنین دیدارهایی بود. خوشبختانه تصمیمات داوران در نتیجه بازی تعیین‌کننده نبود و  بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم .

داور لیگ برتر فوتبال ایران ادامه داد: بنده به عنوان داور چهارم سعی کردم نیمکت دو تیم را کنترل کنم. البته محمود فکری در ۱۵ دقیقه ابتدایی اعتراض های زیادی انجام می داد که به او تذکر دادم در صورت ادامه  از داور خواهم خواست که او را با کارت زرد جریمه کند که همین‌طور هم شد. اما بعد از دریافت کارت دیگر تا انتهای بازی هر دو نیکمت به خصوص نیکت پرسپولیس به خوبی همراهی کردند و مشکل خاصی به وجود نیامد.

یوسفی با بیان این که در چند سال اخیر همواره به عنوان یکی از گزینه‌های کمک داوری این دیدار مطرح بوده است، افزود: متاسفانه به علت حساسیت بالای این دیدار، نتوانسته‌ام به عنوان گزینه نهایی انتخاب شوم. چرا که برای شهرآورد علاوه بر کمیته داوران اشخاصی دیگری هم از سایر جهات داوران را مورد بررسی قرار می‌دهند و گزینه‌های نهایی را انتخاب می‌کنند.

این داور ساکن جزیره در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان سازمان منطقه آزاد و موسسه ورزش کیش درخواست می‌کنم ورزشکاران و فعالان ورزشی جزیره را بیشتر ببینند. به خصوص در شرایط فعلی که ورزش جزیره به نوعی با رکود مواجه است، به کسانی که با فعالیت خودشان باعث مطرح شدن نام جزیره کیش می‌شوند توجه بیشتری نشان دهند. در  این ۱۶ سال همیشه به عشق جزیره کیش و اعتلای نام جزیره فعالیت کرده‌ام. آن اوایل کسی باور نمی‌کرد کسی از جزیره کیش در سطح داوران حضور داشته باشد. البته در این سال‌ها همواره از طرف خانواده، همکاران و دوستان انرژی و انگیزه گرفته‌ام ولی از طرف مسئولان هیچ‌وقت کسی سراغ من را نگرفته و نشده که یک بار زنگ بزنند، احوال ما را بپرسند و جویای فعالیتم و مشکلاتم شوند. 

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.