روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48354
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 01 اسفند 1402 - 16:36 | | ارسال توسط :

۲ درصد ظرفیت مراکز اقامتی کیش به مواقع بحرانی اختصاص می‌یابد

رییس کمیته بحران ستاد نوروزی کیش با تاکید بر کسب آمادگی برای میزبانی از گردشگران در شرایط بحرانی، گفت: یک تا ۲ درصد ظرفیت مراکز اقامتی کیش به اسکان گردشگران در مواقع بحرانی اختصاص می‌یابد.
۲ درصد ظرفیت مراکز اقامتی کیش به مواقع بحرانی اختصاص می‌یابد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«سعید پورزادی» در جلسه کمیته بحران ستاد نوروزی اظهار کرد: هماهنگی خوبی در خصوص پذیرش گردشگران نوروزی کیش در پایانه‌های فرودگاهی و بندری کیش و نیز بندر چارک و آفتاب انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا در مسافرت‌های هوایی و دریایی با کمترین مشکل مواجه باشیم.

وی یکی از مشکلات در ایام نوروز را عدم برنامه ریزی گردشگران و تهیه بلیت یک طرفه به جزیره کیش دانست و افزود: در همین راستا توصیه می‌شود که گردشگران بلیط رفت و برگشت خود را همزمان تهیه کنند.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: فعالیت‌های کمیته بحران ستاد نوروزی در دو بخش تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع بحران و تدابیر لازم جهت مدیریت فعالیت‌ها در شرایط بحران و خروج سریع تر از آن، دسته بندی می‌شود.

وی بر پیش بینی حوادث احتمالی برای جلوگیری از برور بحران، هماهنگی روزانه با اداره هواشناسی و انتشار اطلاعات برای سایرکمیته های ستاد و نیز کنترل و رسیدگی به شکایات در خصوص تاسیسات زیربنایی، آب برق، فاضلاب، مخابرات، سوخت مورد نیاز شهری، نیروگاه‌ها و هواپیماها تاکید کرد و افزود: کنترل محیط زیست دریا و خشکی، اسکان مسافران نوروزی در شرایط اضطراری، پایش و جلوگیری از هر گونه عملیات حفاری در سطح شهر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

«پورزادی» با اشاره به جلسات مشترک برگزار شده با نیروگاه‌های فعال جزیره کیش، گفت: در خصوص ذخیره آب مصرفی با توجه به افزایش مصرف روزانه آب در ایام نوروز هماهنگی لازم به عمل آمد؛ همچنین هماهنگی لازم با شرکت‌های ملی پخش فرآورده های نفتی و فلات قاره در خصوص سوخت بنزین و گازوئیل خودروها و هواپیماها صورت پذیرفته است.

وی با بیان این که نصب هرگونه چادر و چادر زدن در فضای عمومی، فضای سبز و بوستان های کیش ممنوع است؛ یاد آور شد: کمپ‌های اسکان گردشگران نوروزی همانند سال های گذشته آماده خدمات رسانی مطلوب به گردشگران هستند.

رییس کمیته بحران ستاد نوروزی کیش اظهار کرد: در حوزه بیمارستان، با بسیج امکانات و خرید تجهیزات مورد نیاز، درصدد هستیم تا بتوانیم خدمات خوبی همانند سال های گذشته به کیشوندان و گردشگران ارائه کنیم.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.