روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23199
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 10 آبان 1400 - 16:35 | | ارسال توسط :

۳۰۰ ناشر در سومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش حضور دارند

مجری سومین دوره از نمایشگاه بزرگ کتاب کیش گفت: این نمایشگاه با حضور ۳۰۰ ناشر در قالب ۱۰ هزار عنوان کتاب از ۱۳ تا ۲۳ آبان برپا می شود.
۳۰۰ ناشر در سومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش حضور دارند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، داوود رادمند روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در این رویداد بیش از ۱۰هزار عنوان کتاب و تازه‌های نشر کشور از ۳۰۰ ناشر در حوزه های کودک و نوجوان، کتب عمومی، کمک آموزشی، دانشگاهی، دیجیتال، تولیدات و دیگر محصولات به بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

داوود رادمند با اشاره به ارایه بن های تخفیف خرید کتاب به علاقمندان در این نمایشگاه اظهار داشت: یکی از ویژگی های این نمایشگاه ارائه تخفیف ۵۵ درصدی به ساکنان کیش برای خرید تا سقف سه میلون ریال است که می توانند بن کارت های خود را از باجه بانک صادرات مستقر در نمایشگاه دریافت و کتاب خریداری کنند.

وی افزود: ساکنان برای خرید کتاب بیش از سقف سه میلیون ریال نیز می توانند با هر کدملی، از تخفیف ۲۰ درصدی بدون محدودیت سقف بهره مند شوند که امکان خرید کتاب های متنوع را برای دانش آموزان و خانواده‌ها فراهم می کند.

وی با اشاره به تسهیل جابجایی ساکنان برای حضور در نمایشگاه با در نظر گرفتن وسایل حمل و نقل رایگان گفت: مینی بوس‌ها در پنج نقطه شهر از جمله مسجد خاتم الانبیا(ص)، نوبنیاد میدان بهارستان، نوبنیاد میدان آرین، مقابل بازار پارس خلیج آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان هستند.

سومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی الست کیش برگزار می شود.

این رویداد پنجشنبه ۱۳ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز به کار می کند و تا ۲۲ آبان همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ پذیرای علاقمندان است.

نمایشگاه کتاب کیش در سالن شماره ۲ مرکز نمایشگاه های بین المللی به وسعت هفت هزار مترمربع برپا می شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.