روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 21283
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 15 شهریور 1400 - 16:51 | | ارسال توسط :

۵۰۰ کیشوند پس از یک دهه مسکن خود را تحویل می گیرند

مدیرعامل شرکت سهامی تجار کیش با بیان اینکه اکنون ۵۰۰ خانواده در دهکده ساحلی این جزیره ساکن هستند گفت: با افتتاح طرح های نیمه تمام ۵۰۰ خانواده دیگر نیز پس از ۱۰ سال انتظار واحدهای خود را تحویل می گیرند.
۵۰۰ کیشوند پس از یک دهه مسکن خود را تحویل می گیرند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، محمد احمدپور روز دوشنبه در بازدید خبرنگاران از مراحل احداث واحدهای مسکونی دهکده ساحلی اظهار داشت: احداث این دهکده در سه زون برنامه ریزی شده که تا کنون زون  اول آن به تعداد ۵۰۰ واحد تحویل بهره برداران شده است.

وی اضافه کرد: زون دوم نیز در قالب ۵۰۰ واحد دیگر درحال احداث است که تا پایان سال جاری پس از ۱۰ سال انتظار بهره برداران به آن ها واگذار می شود.

احمدپور با بیان این طرح در سال ۱۳۸۴ کلنگ زنی شده و به علت برخی مشکلات سرمایه‌گذار قبلی حدود ۱۰ سال در تحویل واحدهای آن وقفه افتاد افزود: این شرکت طرح را در سال ۱۳۹۶ تحویل گرفته و در سه سال نیمی از واحدهای در حال احداث را تحویل داده است.

وی گفت: همچنین در نظر داریم زون سوم این طرح را با ظرفیت یک هزار واحد پس از کسب مجوزات قانونی آن آغاز کنیم که در این راستان نیازمند حمایت های مسوولان به ویژه سازمان های دولتی است.

این طرح در جنوب شرقی جزیره کیش و در فاصله ۵۰۰ متری دریا در زمینی به مساحت ۲۲۰ هزار تر مربع در حال احداث است.

دهکده ساحلی  دارای واحدهای مسکونی ویلایی و آپارتمانی برخورداراز فضاهای خدماتی ، رفاهی ، تفریحی ،ورزشی و  آموزشی  وبهداشتی درمانی خواهد بود.

جزیره کیش با حدود ۹۰ کیلومترمربع وسعت در ۳۰۰ کیلومتری بندرعباس  قرار دارد و دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری است که سالانه پذیرای حدود ۲ میلیون گردشگر است.      

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.