روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27264
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 27 بهمن 1400 - 16:22 | | ارسال توسط :

۶۰۰ کیشوند خون اهدا کردند

مسوول تیم سیار اداره کل انتقال خون استان هرمزگان گفت: ۶۰۰ کیشوند در جریان استقرار این تیم در کیش خون اهدا کردند.
۶۰۰ کیشوند خون اهدا کردند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،ایمان زارعی روز چهارشنبه با بیان اینکه تیم سیار اداره کل انتقال خون استان هرمزگان از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در جزیره کیش مستقر شده بودند اظهار داشت: در این مدت حدود ۷۰۰ نفر برای اهدای خون به کلینیک امام علی (ع) این جزیره مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: از تعداد مراجعه کنندگان ۶۰۰ نفر موفق به اهدا شدند که شامل ۵۷۰ نفر آقا و ۳۰ نفر خانم بودند و تیم سیار پس از دریافت خون های اهدایی آنها را با رعایت استانداردهای بهداشتی جهت استخراج فرآورده های خونی به مرکز منتقل کردند.

جزیره کیش بر اساس آمار سرشماری نفوس و مسکن ۱۳۹۵ دارای ۴۲ هزار نفر جمعیت سالانه پذیرای حدود ۲ میلیون مسافر است و هم اکنون فاقد پایگاه ثابت انتقال خون است.

طبق اعلام بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش به صورت میانگین بیماران این بیمارستان در هر ماه نیازمند ۵۰ کیسه خون و ۲۰ کیسه فرآورده‌های خونی هستند که در صورت نبودن این فراورده در انبار خونی بیمارستان از بندرعباس، تهران و سایر نقاط کشور تامین می شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.