روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11815
  پرینتخانه » اجتماعی, استان تاریخ انتشار : 10 دی 1399 - 12:04 | | ارسال توسط :
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

۸۰۰ تبلت در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۸۰۰تبلت در قالب طرح ملی «نهضت مشارکت تهیه تبلت» بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد و ۴۵۱تبلت نیز برای دانش آموزان بانیازهای ویژه مورد نیاز است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، ایرج بیت اللهی ضمن قدردانی از توجه و حمایت جدی استاندار هرمزگان و رئیس شورا، اظهار کرد: همه ظرفیت مجموعه آموزش و پرورش در خدمت مردم عزیز استان است و امیدواریم در سایه وحدت و همدلی و مشارکت جمعی خدمتگزار لایقی برای دانش آموزان و فرهنگیان باشیم.

وی افزود: با توجه به همه گیری بیماری کرونا و ضرورت توسعه آموزش های مجازی، تامین ابزار لازم ویژه دانش آموزان نیازمند در اولویت است که خوشبختانه با راهبری شورای آموزش و پرورش و حمایت جدی استاندار استان در جایگاه ریاست شورا، مصوبات مهمی را در این راستا داریم.

بیت اللهی ادامه داد: تاکنون با کمک نهادها و خیرین نوع دوست، ۸۰۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است که با مصوبات اخیر شاهد رفع نیاز همه ۲۲ هزار دانش آموزان نیازمند در سراسر استان خواهیم بود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اضافه کرد: در این بخش، تامین نیاز دانش آموزان مدارس استثنایی نیز مورد توجه است و با برنامه مشترک وزارت آموزش و پرورش و استانداری هرمزگان، تعداد ۴۵۱ تبلت ویژه این عزیزان تامین خواهد شد.

بیت اللهی در پایان گفت: سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش استان در مسیر اهداف و برنامه های هدف گذاری شده، حمایت و همراهی و مشارکت جمعی مردم و مسوولان است که با این پشتوانه امیدواریم با کار شبانه روزی، آنچه را که شایسته مردم شریف استان است محقق کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.