روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 34459
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 18 شهریور 1401 - 14:43 | | ارسال توسط :

آغاز رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور با حضور ۵۳۰ ورزشکار در کیش

رقابت‌های قهرمانی رده های سنی ۱۰ تا ۱۸ سال تنیس کشور با حضور ۵۳۰ ورزشکار در جزیره کیش آغاز شد.
آغاز رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور با حضور ۵۳۰ ورزشکار در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مدیر برگزاری این مسابقات با تاکید بر اهمیت پشتوانه‌سازی و پرورش استعداد‌های برتر گفت: رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی با حضور ۵۳۰ ورزشکار در دو بخش دختران و پسران آغاز شد و ورزشکاران در رده‌های سنی ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال به مصاف هم می‌روند.

مهران قدسی تصریح کرد: این سومین دوره رقابت‌های تنیس کشور در سال است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده، ۳۸۰ ورزشکار پسر و ۱۵۰ تنیسور دختر در این مسابقات حضور دارند و برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی تلاش کرده و به دنبال اثبات شایستگی‌های خود هستند.

وی افزود: همزمان با برگزاری این مسابقات ارزیابی تیم‌های ملی ۱۰، ۱۲، ۱۴ و۱۶ سال تحت نظر مربیان تیم‌های ملی انجام می‌شود و امتیاز ورزشکاران در رنکینگ ملی شرکت کنندگان ثبت خواهد شد و رتبه‌های برتر هر رده سنی ۲۲۵ امتیاز کسب می‌کنند.

این رقابت‌ها تا روز دوشنبه ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت و ورزشکاران در مجموعه زمین‌های تنیس المپیک کیش مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.