روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 7718
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار : 05 مهر 1399 - 8:48 | | ارسال توسط :

آموزش نزدیک به ۵ هزار نفر برای مقابله با کرونا در کیش

۴۹۸۴ نفر از شاغلین و کارگران شرکت های صنعتی و کارگاه های تولیدی،آموزش های پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت موارد ایمنی را در محیط کار خود فرا گرفتند.
آموزش نزدیک به ۵ هزار نفر برای مقابله با کرونا در کیش

۴۹۸۴ نفر از شاغلین و کارگران شرکت های صنعتی و کارگاه های تولیدی،آموزش های پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت موارد ایمنی را در محیط کار خود فرا گرفتند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش بر لزوم اهمیت کنترل عوامل شغلی در پیشگیری و کاهش بیماری ناشی از ویروس کووید-۱۹ در کیش تاکید کرد و گفت: اقشار مختلف جامعه بر اساس شرایط شغلی در بخش های مختلف این منطقه در معرض ابتلا به ویروس کووید۱۹ هستند و سلامت عموم جامعه را تحت تاثیر قرار می دهند که در همین راستا بازرسان بهداشت حرفه ای مرکز توسعه سلامت کیش به تعداد ۴ هزار و ۹۸۴ نفر از شاغلین و کارگران شرکت های صنعتی و کارگاه های تولیدی شیوه های مقابله با کرونا و رعایت موارد ایمنی در محیط کار را آموزش دادند.

دکتر رضانیا در خصوص نظارت های حداکثری و بازدید ۷۲۹ مورد از تمام کارگاه ها و مراکز ارایه دهنده خدمات و محیط های صنعتی و پمپ بنزین های فعال در سطح جزیره کیش افزود: در این بازدید ها ۳۲مورد اخطاریه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط کار به مسئولین مربوطه ابلاغ شده است.

رضانیا اظهار داشت: ۳۰ مورد بازدید مشترک با بازرسان اداره کار به منظور بررسی مشاغل سخت و زیان آور، بهداشت محیط و “بازرس ایمنی” و “شرکت نفت” در این منطقه انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۷۶مورد تشکیل پرونده های پزشکی، آزمایش های کلینیکی و بالینی و آموزش شاغلین در خصوص خطرات محیط کار و پیشگیری از کرونا به تعداد ۶۶۹ مورد؛ از جمله اقدامات انجام شده توسط بهداشت حرفه ای مرکز توسعه سلامت کیش در ۶ماهه نخست سال جاری است.

شایان ذکر است برنامه های آموزشی، نظارت بر وسایل حفاظت فردی، نظارت بر بهداشت فردی، نظارت بر عملکرد شغلی و محیط کار، از برنامه های مستمر بازرسان بهداشت حرفه ای است که در ایام شیوع بیماری کرونا تشدید شده و همچنان با جدیت تمام ادامه دارد

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.