روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 511
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی, گردشگری تاریخ انتشار : 21 بهمن 1398 - 11:32 | | ارسال توسط :
مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری

اجرای طرح ویژه برخورد با کرایه غیرقانونی موتورهای شارژی در جزیره کیش

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری از اجرای طرح مشترک با اداره اجرائیات، نیروی انتظامی و مدیریت حراست برای برخورد با کرایه غیرقانونی موتورهای شارژی خبر داد.

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری از اجرای طرح مشترک با اداره اجرائیات، نیروی انتظامی و مدیریت حراست برای برخورد با کرایه غیرقانونی موتورهای شارژی خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبارکیش، طرح مشترک برخورد با کرایه غیرقانونی موتورهای شارژی با همکاری اداره اجرائیات، نیروی انتظامی و مدیریت حراست آغاز شد.

علی ابراهیمی معینی مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری درباره این طرح گفت: تخلفات مربوط به کرایه موتورهای شارژی از جمله مواردی است که هم جان و سلامت گردشگران و کیشوندان را به خطر می اندازد و هم نارضایتی گردشگران از نرخ های بالا در سطح جزیره کیش را به دنیال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به ۳ تخلف عمده در کرایه غیرقانونی موتورهای شارژی توجه می شود، عنوان داشت: تردد موتورهای شارژی در مسیرهایی غیر از پیست دوچرخه، کرایه دادن موتورهای شارژی از سوی افراد عادی بدون داشتن مجوز قانونی و نیز کرایه موتور بالاتر از نرخ مصوب سازمان از جمله تخلفات بررسی شده در این طرح است.

با اجرای این طرح، تاکنون بیش از ۵ موتور شارژی در مسیر اسکله تفریحی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.