روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24246
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 11 آذر 1400 - 8:59 | | ارسال توسط :

اجرا نشدن قوانین مهمترین مشکلات در مناطق آزاد

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی اجرا نشدن قوانین و نظارت ناکافی را از مهمترین مشکلات فعالیت در مناطق آزاد کشور برشمرد.
اجرا نشدن قوانین مهمترین مشکلات در مناطق آزاد

به گزارش اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، نشست فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران جزیره کیش با هیئتی از نمایندگان مجلس، معاون وزیر ارتباطات و رئیس پژوهشکده اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در این نشست که با محور رونق تولید و کسب و کار در جزیره کیش برگزار شد، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به بیان مهمترین مسائل و مشکلات حوزه تولید و اقتصاد جزیره پرداختند.

کشتکار، نوری، احمد پور، جلالی، حاتمی و قاسمی تعدادی از فعالان کیش مهمترین مشکلات پیش روی کیش در حوزه اقتصاد، تولید و سرمایه گذاری را تصمیم‌های اشتباه در حوزه مناطق آزاد، قوانین غیر متناسب، تغییرات پی در پی مدیریتی، قوانین سخت دولتی و نبود ثبات قوانین عنوان کردند.

صالحی رئیس فراکسیون سرمایه گذاری مجلس نیز پس از صحبت‌های فعالان اقتصادی کیش با تاکید بر اینکه در حوزه اجرای قوانین و نظارت دچار مشکل هستیم، یکسان نگری در خصوص همه مناطق آزاد را امری اشتباه عنوان کرد.

قاسمی رئیس پزو هشکده اتاق بازرگانی هم یکی از ظرفیت‌های اصلی اتاق بازرگانی را حمایت جدی از بخش خصوصی دانست.

مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی اجرا نشدن قوانین و نظارت ناکافی را از مهمترین مشکلات فعالیت در مناطق آزاد کشور برشمرد.

هاشمی معاون نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری هم با بیان اهمیت حوزه هوش مصنوعی و تاکید رهبر معظم انقلاب در این رابطه خواستار ورود جدی بخش خصوصی به این حوزه شد.

فعالان اقتصادی کیش در این نشست بر اجرای درست قوانین مناطق آزاد، جلوگیری از قانون گذاری‌های موازی، کاهش مداخله گری دولت و بها دادن به بخش خصوصی تاکید کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.