روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 36214
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 08 آذر 1401 - 11:45 | | ارسال توسط :
وزیر کار خبر داد:

اختصاص ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به استان‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از محل تبصره ۱۸ بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان به استان‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته است تا شاهد بهار و رونقی در اشتغال ایجاد باشیم.
اختصاص ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به استان‌ها

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«سید صولت مرتضوی» در جمع خبرنگاران در حاشیه کارگروه ملی اشتغالزایی روستایی و عشایری اظهار داشت: خبر خوشی برای ملت عزیز و کارآفرینان داریم که این تسهیلات به رونق اشتغالزایی کمک خواهد کرد.

وی افزود: همچنین از محل منابع تبصره ۱۶ منابع خوبی در اختیار دستگاه ها قرار گرفته است تا در اختیار کارفرمایان و افراد جویای کار اختصاص دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وعده یک میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد: با طرح‌ها و تامین زیرساخت‌ها بتوانیم این تعداد فرصت شغلی با کد ملی و راستی‌آزمایی در اختیار مردم قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: به طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی و فنی باشد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

مرتضوی به مصوبه‌های جلسه امروز کارگروه اشتغال روستایی و عشایر اشاره کرد و گفت: در این جلسه پیش‌بینی کرد منابعی از صندوق توسعه ملی و اجازه رهبر معظم انقلاب اسلامی در اختیار روستاییان قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برای توسعه اشتغالزایی در روستاها از صندوق توسعه ملی و مبالغی که در بانک‌ها و بازپرداخت تسهیلات از سال ۹۷ باقی مانده است که امیدواریم بتوانیم جذب کنیم.

وی عنوان کرد: در این جلسه وضعیت بانک‌ها و دستگاه‌ها را رصد و ارزیابی کردیم گزارش‌های ارایه شد که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مرتضوی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص نتیجه بازی ایران و آمریکا گفت: امیدوارم که با دعای خیر مردم و سایر ملت‌ها، ۳ هیچ به نفع تیم کشورمان باشد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.