روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 49270
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 12 فروردین 1403 - 11:24 | | ارسال توسط :

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از دو هزار نفر

رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: بیش از دو هزار و پنجاه و هفت نفر در طرح نوروزی از خدمات بهداشتی و درمانی کیش استفاده کردند.
ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از دو هزار نفر

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، اسدالله احمدی گفت: اجرای طرح نوروزی مرکز بهداشت از ۲۴ اسفند پارسال آغاز شد.

وی افزود: ساکنان و گردشگران در این مدت به مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی، پایگاه‌های صدف و سحر مراجعه کردند و از این تعداد ۴۰۸ نفر از خدمات پزشک عمومی، ۴۳ نفر خدمات دندانپزشکی و ۳۲۵ نفر نیز از خدمات آزمایشگاه استفاده کردند.

رئیس مرکز بهداشت کیش با اشاره به مراجعه ۸۳۱ نفر به بخش‌های بهداشتی، افزود: ۴۵۰ نفر از خدمات واحد تزریقات، ۱۰۲ نفر از مادران باردار، ۲۰۷ نفر از والدین برای مراقبت از کودکان و نوزادان، ۱۳۳ مراجعه کننده در حوزه مراقبت از جوانان، میانسالان و سالمندان، ۲۰۷ مراجعه کننده برای انجام واکسیناسیون، ۵۲ نوبت تزریق واکسن هاری و ۱۲۲ نوبت تهیه لام مالاریا نیز از دیگر خدمات بهداشتی درمانی مرکز بهداشت کیش در ایام تعطیلات نوروز ثبت شده است.

اسدالله احمدی گفت: کارشناسان پایگاه مراقبت‌های بهداشت مرزی هوایی و دریایی نیز ۲۶ نوبت بررسی بهداشتی از شناور‌های دریایی و پرواز‌های ورودی بین المللی را ثبت کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.