روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 21633
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, بیمارستان تاریخ انتشار : 24 شهریور 1400 - 17:20 | | ارسال توسط :

ارائه خدمات درمانی رایگان به بیش از هزار بیمار کرونایی در کیش

رییس بیمارستان کیش گفت: پس از مصوبه کمیته اقتصادی ستاد مبارزه با کرونا هزار و ۱۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در کیش، رایگان درمان شدند.
ارائه خدمات درمانی رایگان به بیش از هزار بیمار کرونایی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر مصطفی نادعلی نژاد با بیان اینکه این خدمت به مدت ۲ماه تداوم دارد، افزود: پیک پنجم کرونا از ۱۱ تیر در کیش آغاز شد و تا ۶ شهریور تداوم داشت و در این مدت بیمارستان روزانه به طور میانگین شاهد مراجعه ۳۱۲ بیمار مشکوک به کرونا بود و رکورد مراجعه کنندگان در ۱۷ مرداد با ۵۷۷ نفر شکسته شد.

وی افزود: در این مدت تعداد بیماران شناسایی شده به شکل میانگین ۳۲ نفر در روز بود و بیشترین رکورد آن نیز با ۹۶ بیمار در ۱۷ مرداد به ثبت رسید.

دکتر نادعلی نژاد گفت: ۱۱ و ۱۷ مرداد نیز با ثبت سه فوتی در کیش جزو بی سابقه ترین روزهای کرونایی کیش از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون بود.

وی با بیان اینکه زنجیره انتقال ویروس در جزیره نسبت به اواسط پیک پنجم به شدت کاهش یافته است، گفت: ویروس همچنان در حال گردش است و توصیه می‌شود ساکنان و مسافران دستورالعمل های بهداشتی را هم چنان با دقت رعایت کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.