روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 24568
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 20 آذر 1400 - 12:03 | | ارسال توسط :

اسفند امسال کیش میزبان چهارمین جشنواره موسیقی

مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش یامال از برگزاری این جشنواره در اسفند امسال خبر داد.
اسفند امسال کیش میزبان چهارمین جشنواره موسیقی

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، بدریه بحرینی افزود:چهارمین جشنواره موسیقی کیش پانزدهم تا هفدهم اسفند امسال در جزیره برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیش از این دهه پایانی دی برای این جشنواره تعیین شده بود و پس از برگزاری جلسات متعدد در نهایت نیمه اسفند زمان قطعی برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی کیش خواهد بود.

رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش یامال گفت: زمان برگزاری این رویداد هنری در ایام مبارک اعیاد شعبانیه در نظر گرفته شد.

بحرینی افزود: داوری‌های نخست آغاز شده و پس از بررسی نهایی هیات انتخاب، گروه‌های راه‌یافته به مرحله پایانی این جشنواره موسیقی که از استان‌های هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند، به صورت رسمی اعلام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:  ۲۰ روز تا آغاز جشنواره، گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی برای اجرا در جزیره کیش به صورت رسمی از درگاه اینترنتی festival.kish.ir معرفی خواهند شد.

بحرینی افزود: این جشنواره در نظر دارد به معرفی فرهنگ‌ها، قومیت‌ها و سنت‌ها بر اساس رنگ‌آمیزی در سواحل جنوبی از دریای عمان تا خلیج فارس واستان‌های جنوبی ایران بپردازد.

رئیس چهارمین جشنواره موسیقی کیش یامال افزود: مهمترین هدف برگزاری رویداد موسیقیایی جزیره کیش، مورد توجه قرار دادن کیش با سابقه تاریخی و دیرینه خود از نظر فرهنگی و موسیقایی و در کنارآن رونق کسب و کار در جزیره، ایجاد جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با فرهنگ بوم‌گردی است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.