روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 45345
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 27 مهر 1402 - 13:38 | | ارسال توسط :

اشرافیت پلیس کیش به جرائم سایبری/ ۹۸ درصد پرونده‌ها کشف می‌شود

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به اشرافیت پلیس به حوزه جرائم فضای مجازی، گفت: بیش از ۹۸ درصد جرائم فضای مجازی کیش طی ۶ ماه نخست سال جاری کشف شده است.
اشرافیت پلیس کیش به جرائم سایبری/ ۹۸ درصد پرونده‌ها کشف می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرگرد «محسن بابایی» با اعلام این خبر اظهار کرد: طی این مدت حدود ۲۱۰ میلیارد ریال به مالباختگان که آنان در فضای مجازی کلاهبرداری شده بود، بازگردانده شد.

وی همچنین از دستگیری ۳۰ نفر در این راستا خبر داد و افزود: ۱۴۷ حساب بانکی که کلاهبرداران از طریق آن سوء استفاده می‌کردند، شناسایی شد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش کلاهبرداری‌های اینترنتی، برداشت غیر مجاز از حساب از طریق ارسال لینک‌های آلوده، هتک حیثیت و نشر اکاذیب را به ترتیب بیشترین فراوانی جرایم سایبری در جزیره کیش عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به همکاری تنگاتنگ مردم با پلیس برای جلوگیری از وقوع جرم، بیان کرد: کیشوندان می‌توانند گزارشات خود را از طریق ۱۱۰ به پلیس انتقال دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.