روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 15724
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 12 فروردین 1400 - 0:28 | | ارسال توسط :

اعلام آمادگی تعامل برای رفع مشکلات و تولید برنامه‌های فاخر

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی تعامل با صداوسیما مرکز کیش برای رفع مشکلات و تولید برنامه‌های فاخر خبر داد.
اعلام آمادگی تعامل برای رفع مشکلات و تولید برنامه‌های فاخر

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مدیرکل، مدیران فضای مجازی و خبر صداوسیمای مرکزکیش امروز میهمان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش بودند.
داود سیروس مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های برنامه سازان و کارکنان صداوسیما در برنامه سازی و انتشار اخبار، گفت: تعهد و تخصص دو ویژگی بارز کارکنان صداوسیماست و همواره در این مسیر مشتاقانه و جهادی تلاش می‌کنند.
سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با ابراز خرسندی از انتصاب مدیری پویا و پرتلاش در راس صداوسیمای مرکز کیش، گفت: آماده همکاری و تعامل برای رفع مشکلات و تولید برنامه‌های فاخر هستیم.
وی افزود: کارکنان صداوسیما با دانش رسانه‌ای بالا یکی از تاثیرگذارترین عوامل در فرهنگ سازی به ویژه مهار ویروس کرونا در کیش هستند.
پورعلی با ابراز تمایل برای تشکیل کارگروه‌های فرهنگی برای تولید برنامه‌های موثر در معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کیش گفت: خانواده، امنیت، محیط زیست، بهداشت و سلامت و گردشگری مهمترین محور‌های برنامه سازی در رسانه است و معاونت فرهنگی و اجتماعی آمادگی همکاری در این زمینه با صدا و سیما را دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.