روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18228
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 19 خرداد 1400 - 10:11 | | ارسال توسط :

افزایش باد‌های شمال غربی و دریای نسبتا مواج

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا و جمعه دریا در جزایر کیش و لاوان با افزایش باد‌های شمال غربی و دریا نسبتا مواج پیش بینی می‌شود.
افزایش باد‌های شمال غربی و دریای نسبتا مواج

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مرضیه سی سی پور گفت: در مقایسه با روز‌های گذشته از سرعت باد‌های جنوب شرقی و تلاطم دریا در مناطق دریایی تنگه‌ی هرمز و دریای عمان کاسته شده است و شرایط دریا در این مناطق مساعد خواهد بود.

وی گفت: در ساعات بعدازظهر در جزایر غربی استان وزش باد سطحی شمال غربی خواهیم داشت و دریا در این مناطق کمی مواج خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال و شرق استان با رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعد وبرق و تند باد موقت پیش بینی می‌شود.

وی افزود: احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی در منطقه بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود. توصیه می‌شود و در ساعات بعدازظهر از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

مرضیه سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی به تدریج تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دما مورد انتظار است و روز‌های پنجشنبه و جمعه دریا در جزایر کیش و لاوان با افزایش باد‌های شمال غربی دریا نسبتا مواج خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.