روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 7341
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 26 شهریور 1399 - 10:04 | | ارسال توسط :

افزایش همکاری‌ های پست و شرکت هواپیمایی کیش‌ایر

رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست، از افزایش سرعت انتقال مرسولات و توسعه حمل و نقل هوایی، به دنبال افزایش همکاری‎های شرکت پست با شرکت هواپیمایی «کیش ایر» خبر داد.
افزایش همکاری‌ های پست و شرکت هواپیمایی کیش‌ایر

رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست، از افزایش سرعت انتقال مرسولات و توسعه حمل و نقل هوایی، به دنبال افزایش همکاریهای شرکت پست با شرکت هواپیمایی «کیش ایر» خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت پست در  دیدار با فرزانه شرفبافی مدیر هواپیمایی کیش‌ایر، ضمن اشاره به ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی در ارسال مرسولات داخلی، بیان داشت: با توسعه سطح این همکاری‌ها می‌توان ضمن استفاده بهینه از پتانسیل‌های شبکه حمل و نقل هوایی کشور، گامی موثر در راستای افزایش سرعت ارسال مرسولات برداشت.

او با تاکید بر ظرفیت‌های موجود در فرودگاه بین‌المللی پیام، اظهار کرد: با همکاری بیشتر با شرکت‌های هواپیمایی از جمله هواپیمایی کیش‌ایر، می‌توانیم شاهد تسریع در خدمات رسانی به مردم در خصوص مرسولات داخلی و خارجی باشیم.

فرزانه شرفبافی مدیر هواپیمایی کیش‌ایر نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های حمل و نقل این شرکت هواپیمایی، بر افزایش سطع تعاملات دو جانبه در راستای بهره‌برداری از امکانات موجود تاکید کرد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : از باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.