روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44964
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 15 مهر 1402 - 16:01 | | ارسال توسط :

امنیت ایران اسلامی مرهون غیرت دینی نیرو‌های نظامی و انتظامی

امام جمعه کیش در مراسم صبحگاه مشترک کارکنان انتظامی، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون غیرت دینی نیرو‌های نظامی و انتظامی است.
امنیت ایران اسلامی مرهون غیرت دینی نیرو‌های نظامی و انتظامی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با گرامیداشت هفته انتظامی و با قدردانی از عملکرد فراجا در حفظ امنیت و آرامش کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ایی، حضور همیشه در صحنه مردم و اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی توانسته مسیر توسعه و پیشرفت را بپیماید.

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور به ویژه شهدای تامین امنیت و فراجا گفت: بزرگترین ویژگی شهدای کشور و کارکنان نظامی و انتظامی ایران اسلامی، داشتن غیرت دینی است که در اجرای وظایف خود آرامش و امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آورده اند.

امام جمعه کیش فراجا را مظهر اقتدار نظام، بازوی توانمند کشور در تامین امنیت و آرامش مرز‌های آبی و خاکی توصیف کرد و افزود: فراجا در کنار سایر نیرو‌های خدوم کشور همواره در گردنه‌های سخت بحران، کارنامه درخشانی دارد.

امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ماهیت فراجا و وظایف آن، ماهیتی بحران ستیز است، گفت: فراجا همواره در دفاع از جان، مال و ناموس کشور وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده است.

شیخ یعقوب شمس با قدردانی از عملکرد فراجا در تامین امنیت آبی، مبارزه با صیادان غیر مجاز و قاچاق سوخت افزود: همکاری با بومیان کیش یکی از نقاط قوت نیروی انتظامی کیش است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به اینکه توسعه هر کشوری وابسته به امنیت است گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی بعد از انقلاب به دلیل ایجاد فضای امن و آرامش و ثمره جان فشانی‌ها و رشادت‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

رحیم سرهنگی افزود: دشمنان این مرز و بوم همواره کوشیده اند امنیت کشور را خدشه دار کنند تا از این طریق مسیر توسعه کشور را متوقف سازند که تحمیل جنگ هشت ساله یکی از نمونه‌های بارز آن است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در این مراسم با تشریح عملکرد انتظامی کیش گفت: افزایش ۵۹ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال تنها گوشه‌ای از عملکرد این نیرو است که با همکاری مردم به دست آمده است.

سرهنگ علی اصغر جمالی ایجاد امنیت پایدار را نتیجه تحقق شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار را برشمرد.

وی با تشریح مشکلات کارکنان فراجا در کیش به ویژه مسکن خواستار تحقق وعده‌های مسئولان شد.

قدردانی از نیرو‌های برگزیده انتظامی کیش و امحای ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده در پایان مراسم صبحگاه مشترک کارکنان انتظامی کیش انجام شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.